dilluns, 2 d’abril del 2018

HISTÒRIA

    Recorde que el meu iaio em va contar una història, de quan era petit:

 Quan tenia 12 anys vivia amb la meua familia en un poble que es deia Albal (València), viviem en una alqueria vella i que no estaba en condicions de viure, en la meua familia érem quatre germans , jo com era la major vaig intentar buscar una eixida vaig buscar treball però amb la meua edat no hi havia eixida. El meu pare era militar axí que quasi mai era a casa. Un dia vaig anar a pasetjar al poble i al tornar a casa la meua mare tenia males noticies que donar-me era que el meu pare habia mort, vaig estar uns quats mesos sense eixir. Em sentà tan mal que no vaig tornar a parlar de ell. Les coses van anar a millor l'any següent, la meua mare va trobar treball a una empresa de transport, varem poder comprar una casa digna de viure.


                                                       FÍ 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada