dimarts, 27 de desembre del 2016

LA CARTA ESPECIAL A LES REINES MAGUES



BENVOLGUDES REINES MAQUES:

Ja estem a Nadal, segur que ja ho sabeu, i ho noteu:  xiquets alegres, contentets, s’acaba el col·legi, hi ha vacances, moltes decoracions, un somriure a la cara que no et lleva ningú, la màgia, el somiar,.... Aneu per allí pel desert caminant i caminant pensant, imaginant. Jo us estic imaginant, robes verdes, roges, de molts colors, una màgia impossible, i introbable, que  veig dins dels vostres cors. Acostumades a llegir cartes , no us importarà llegir la meua.
Com una xiqueta somiadora i pensadora que sóc voldria moltes coses, però no us les vaig a dir, vaig a començar amb alguna cosa general. El típic seria demanar joguets, però ara no  serà aquest cas, ja parlaré després dels joguets, llibres,... que vull. Us vaig a demanar  coses com diners per a gent que ho necessite, cases, material per al col·legi, menjar, aigua,... són coses que gent necessita i no el tenen. Hi ha xiquets que el dia que venen Reines Magues, no venen, no tenen regals, i ells volen tindre.  Vull veure un somriure, la màgia. Ja dit això vaig a dir unes quantes coses materials: algun que altre llibre, algun joc de taula,...
Que us ho passeu molt bé en aquesta festa que ja ha arribat.

Bon nadal i molts regals


Neus Asíns Jiménez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada