divendres, 23 de desembre del 2016

ESTIMADES REINES MAGUES

 ESTIMADES REINES MAGUES:

Aquest any m'he portat molt bé. Vull que hem dugau uns patins de línia per a poder patinar amb el meu germà, el llibre de masterchef junior,  perquè m'agrada molt la cuina, un llibre de Laura
Gallego perquè m'agrada molt llegir llibres, una motxilla nova, un carpesà nou perquè el que tinc esta trencat, unes sabates  d'esport, un joc d'experiments per a fer-ne amb el meu germà xicotet, un
 llibre de manualitats, un llibre de dibuixar per que m'agrada molt dibuixar.

Vull un baló de futbol per al meu germà, una bici nova per a anar de passeig, un altaveu per a escoltar música, colònia per a perfumar-me, gomes de formes d'animals, una montura per poder muntar a cavall, unes raquetes de tennis per poder jugar, una gàbia nova per el meu canari,jocs de taula per poder jugar amb els meus pares, un walkie-talkie pera jugar i unes arracades.https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJio7LwBNIpdJr0F8dcolUClQNqp9KvUqjLdXxNJFtjC0lZZf7SJIRU7YpToGX7cMcvQBuVYfGZkc6j2_kPB3Q5yMJRxVXJZgARUIzPoZ4ziF3nnLImoWha7CoeFbpykrZv65nUzx4UsfA/s1600/reinas+magas.jpg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada