dijous, 22 de desembre del 2016

Estimades reines magues:

Estimades reines magues
Visc a València, tinc 12 anys i aquest any és el meu primer trimestre en un institut, no tinc cap germà. Aquest any crec que ha sigut un poc estrany,  per això del canvi de primària a l'institut. El primer trimestre sempre és el més difícil, però no ha estat tan mal,... sempre es pot millorar en tots els aspectes però bé. 
Aquest 6 de gener m'agradaria que em portareu una nova motxilla perquè ja farà un mes que es va trencar la meva. També em vindria molt bé que  em portareu un nou carpesà ja que els ferros es tan molt fluixos després d'estar utilizant-lo durant un any i mig. 
També m'agradaria molt passar unes bones festes amb la meva família, jugar molt amb els meus cosins a tot el que se'ns ocurrisca, que cada dia de Nadal siga millor encara que la setmana que tinc que anar al poble a arreplegar les olives no me la lleva ningú. 
Ara sí, així em despedisc de vosaltres.
Bones festes i que cada any siga millor.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada