dimecres, 28 de desembre del 2016

CARTA A LES REINES

Estimades reines magues:
Us escric aquesta carta perquè crec que tinc la necessitat d'informar-les del "canvi de situació" que (m'agradaria) començara a complir-se aquest mateix any.  En resumides comptes, em tem que vaig a tindre que prescindir dels seus servicis.
'Però per què?" Us estareu preguntant. 'Oh!' benvolgudes reines, me sorprèn molt el fet de què no ho sàpiguen. La raó és ben ben senzilla: m'he cansat. Sí, eixa és la raó, que m'he cansat d'esperar i de perdonar els vostres errors. Errors com per exemple el del Nadal de 2008, en el qual jo desitjava amb totes les meues forces el llibre del meu autor preferit, però què em vareu portar?  Un camió de joguet que es va trencar una vegada el vaig estampar contra la paret; o el del Nadal de 2011 en el que jo volia aquell joguet tan quotitzat... però què me vareu portar? un quadern de colorar. A qui se li ocorre, un quadern de colorar! per l'amor  de déu ....
Bé, així que, per a resumir: esteu acomiadades, de manera que canvieu el trajecte de la vostra estrela per a què aquest any no passe per la meua casa .
                                                                             -Un petó amarg-    Estimadament 
                                                                                                                                    E. A. L

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada