divendres, 30 de desembre del 2016

ESTIMADES REINES MAGUES:



          ESTIMADES REINES MAGUES:


      Com que m'he portat 
   molt bé enguany😜: 
   he fet tots els 
   deures📝, he ajudat 
   ma mare en casa🏠, he
   preguntat el temari
   al meu germà🚶...crec
   que em mereisc alguna cosa
   més que roba i llibres📚
  (d'això ja s'encarreguen els
 pares😂). 
Ah! i vos avise: no vull vestits👗ni arracades; aquest any espere desitjos més especials. 
En primer lloc m'agradaria passar la prova del Conservatori♫🎼, m'encanta el piano🎹 i m'he esforçat molt aquests quatre anys. També m' agradaria anar a visitar ✈ a la meua amiga Paloma, que estarà vivint un any en Irlanda. I somie en que ma mare ens deixe adoptar al meu germà i a mí un gos, un gos de la raça "Golden Retriever"🐕🐶(és el meu preferit),és molt gran, de color canella i amb molt de pèl. Però sé que aquest desig és més difícil, així que si no pot ser, este vos el perdone. Ah! i quasi se m´oblidava: teniu tot el 2017 per a complir estos desitjos, així no us avorriereu durant tot l'any.😂
I el més important de tot: Passeu un Bon Nadal!!!🎄🎁
   
Marina    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada