divendres, 23 de desembre del 2016

Carta reines magues

Estimades Reines Magues:
 Aquest any jo crec que m'he portat molt bé, a més les notes de la primera avaluació a l' institut han sigut molt bones. Bé, com quasi tots els xiquets volia demanar-vos alguns  joguets:
-Hi ha un joc que és de fer sabons manuals que el vull des de xicoteta. M'agradaria que si podeu ho duguéreu.
-També que em pugueu portar la pau i la felicitat a casa, perquè hi ha dies que a la meua casa la tranquilitat i la pau falten.
-Un paraigua perquè el que tenia se'm va trencar i a més jo el vull dels què tenen una frase bonica.

Us volia fer una pregunta. Per què existeix la gana de manar tant i de tindre tant de diners?
Ja sé que em direu que la vida és dura i que les coses són així però no podríeu fer alguna cosa per a canviar-ho?.
Bo, si ho feu m'encantaria però si no podeu no us culparé perquè no sou ni ignorants ni ho fareu mal intencionat.
En definitiva, espere que ho feu el millor possible.

BON NADAL!!  
Júlia Alcaraz López

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada