dijous, 22 de desembre del 2016

ESTIMADES REINES MAGUES:

                       ESTIMADES REINES MAGUES:
 Aquest any m'agradaria que em portàreu uns tres llibres, uns cascs de música, un peluix de pokemon de pikachu i també m'agradaria tindre dos gats; un gat taronja i una gata negra (encara que ja tinc una gata que es diu Lume) i també que portàreu pau i felicitat arreu del món.  
M'agrada molt el col.legi al que vaig, amb tots el professors i professores que ens tracten molt bé. M'agraden el companys que m'han tocat, el que no m'agrada és que em tinc que despertar a les 7:00 del matí per anar al col.legi i això no m'agrada molt. Tampoc m'agrada que ens posen deures i exàmens.
Tots els nadals jo em vaig a Vigo en Galícia perquè tinc família d'allí (jo també sòc d'allí) i m'ho passe molt bé jugant amb el meus cosins i obrint els regals amb les nostres cares de sorpressa. La Nit de Nadal la passe allí mentrestant el reis mags els passe a València.
  Ha sigut un plaer escriure-vos.
 Espere que ens vegem prompte. 
Gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada