dijous, 18 de maig del 2017

El Meló de Miquel Martí

gg
                                                        
         EL MELÓ de Miquel martí
                   Quin meló tinc al costat;                                     
                   la mare em talla una llesca                                
                   i me la menjo a l'instant                                                           
                   gaudint del suc que m'impregna.

                    Les llesquetes una a una
                    repartim en tots els plats
                    i jo sempre em menjo dues 
                    de tant bó que l'he trobat.

                   Meló, ets una pilota 
                   que juga amb mi tot menjant.
                   La dolçor es l'estratègia 
                     per fer-me un gol desde el plat.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada