dijous, 16 de març del 2017

        Estimades reines magues aquest any m'agradaria que hem portareu a Madrid una moto d'aigua perque allí son súper necesaries,ja que Madrid te una de les millors platges del món.La cala de la reina Isabel la catolíca.També m'agradaria que hem portareu un Bugatti(súper necesaries per a la vida cuotidiana).En Madrid si no portes un Bugatti ets un pobre,ja que ara amb la nova presidenta del govern de 2047,Espanya es la potencia mundial.Com ara tinc 43 anys m'agradaria que li portareu al meu pare un coixí relaxant(dels de gel)però dels grans.

             Per a la meua mare demane una playstation 4 pro (de les bones ), amb el call of duty, el assasins creed, el battlefield ...Per a la meua germana demane unes coses de pintar (un cavallet, un llençol, unes pintures acríliques, uns pinçells...)
      Com em he portat bé crec que tot el que he demanat, ens el van a portar. Perquè les reines magues encara no m'han donat disgustos confíe en vosaltres.





          ADEU 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada